Magnetisk Anti Gigt Sundhed Kompression Terapi Handsker Reumatoid Hånd, Smerter I Håndled Hvile Sport Sikkerhed Handske

• Type: Reumatoid handsker
  • Type3: Udlevering skridsikre handsker
  • type4: Halv finger handsker
  • Materiale: bomuld, 44% polyester, 44% elastan 12%
  • Der Gælder Mennesker,: Voksen
  • Type2: terapi handsker
  • type5: Sport halv finger handsker
  • type1: Sport støtte handsker

Beskrivelse

Betingelse: 100% helt nye og høj kvalitet Materiale: bomuld, 44% polyester, 44% spandex 12% Vægt: 40 g Størrelse: S-længde 19,5 cm bred og 7 cm M-længde 20,5 cm bredde 8cm L-længde 22cm bredde 9cm Funktioner: Hjælper med at lindre gigt, hånd smerter og hævelse, og kolde hænder.Giver mild kompression for at øge blodcirkulationen.Åben hånden giver frihed til, føle og greb.Bomuld Lycra tillader huden at ånde.Komfortabel at bruge hele dagen og natten.Disse Gigt Handsker er designet til at hjælpe med at lindre smerter, ømhed og stivhed, der er forbundet med gigt i hænderne.Bemærk: Der kan være nogle subtile forskelle mellem den farve i billedet, og det faktiske projekt.Tak til manuel måling, tillad 1-2mm forskel, tak.Pakken Indeholdt: Et par handsker

1、butikken understøtter engros salg, varer, der kan blive afsendt inden for to dage. 2、Blive en store fan, kan du nyde fan kupon 3. Butikker regelmæssigt gør 10$-1$, 20$-2$, osv. 4、Hvis du har brug for at bestille en masse, kan du tale til mig privat, vil vi give dig en god rabat. 5、Vi ikke sætte fakturaer og dokumenter i pakken.

Forsendelse Politik - Håndtering tid :5 dage - Standard til USA :ca 7-14 hverdage(ePacket) -Økonomi til USA:omkring 20-35 arbejdsdage(INGEN sporing under $5) - Økonomi Int 'l Fragt:20-35 arbejdsdage(INGEN sporing under $20) -Standard Int' l Fragt:20-35 arbejdsdage(Med tracking) -Men som Rusland,og nogle af de Syd-Ameria land, der måske har brug for 2-3 uger mere.Sørg venligst for, at din adresse i ebay er korrekte.vi vil kun følge din adresse, der er anført i ebay ordrer til forsendelse.Importafgifter, skatter og afgifter er ikke inkluderet i varens pris eller forsendelsesomkostninger.Disse afgifter er købers ansvar.Betalinger, Vi accepterer Paypal, Hvis du har spørgsmål om betaling,bedes du kontakte os via eBay besked.Told I nogle tilfælde pligt forfalder Ved levering, det er dit ansvar at opfylde denne udgift, og det kan give forsinkelser på levering tidsplan, og du kan have til afhentning toldstedet.Vilkår og Betingelser Ved at byde på denne vare,de Køber accepterer, at alle de vilkår og betingelser, som er beskrevet i denne oversigt .sørg for at læse og acceptere Alle eBay vilkår og Betingelser, før budgivning.Alle billeder er til illustration formål kun, og Farver kan variere en smule.Vores butik adlyder alle eBay-Regler og-Politikker.

Tags: buskrydder stihl, elastik (wrap, håndleddet bands smerte, øvelse hånd, id sikkerhed, hp 240 g2, side skinne, mangnetic reumatoid arthritis smerter handsker, anti gigt handske, arm wrestling træning