• Størrelse: about 10 * 7 cm
  • Anvendelse: Kroppen
  • passer til 2: Lindre Skulder Smerter
  • Materiale: Stoffer

16 Stk / 2 Poser Smerte Reliefe Patch Skulder Smerter Reliefe Patch Gigt Smerter Ondt Sundhedspleje Produkt Smerte Reliefe Patch Størrelse: 10 * 7 cm Specifikation: 16 stk/ 2 poser Hylde År: 3 år Kort introduktion af smertelindrende plaster Painrelieving patch er formuleret med ekstrakter af værdifulde herbs.By brug af ourunique udvinding & avanceret teknologi, denne patch med succes integratethe medicin med fysioterapi og bringe den selv-varme, som couldease alle former for smerter.Funktioner af smerte relileving patch 1, Highpercentage stof, hurtig effekt, lang tid, aktion 2, God biokompatibilitet, ingen allergi og hudirritation 3, Egnet vedhæftning, pasta huden stram, vil ikke holde hår på kroppen 4, God luft permeabilitet og vandpermeabilitet, undgå hud soakage i langs tids brug Funktioner smertelindrende plaster Quicklyrelieve forskellige smerter, der er forbundet med muskel stamme, nakkesmerter, rheumaticarthritis, hyperostosis, knæ fælles ache, seneskedehindebetændelse, stamme & forstuvning,iskias,fibromyalgi. (for kontor arbejdstagere, populære i varmt weatherand varme områder).Hvordan du Bruger: -Rengør og tør berørte område-Fjern plastik opbakning fra den ene side af plasteret. -Glat, at side over det område, hvor du ønsker painrelief. -Som du fjern den anden halvdel af plast underlag,glat resten af plaster over smerter område. -Removefrom opbakning film og anvende. -8 Hoursfor hver gang, 5 gange om ugen i en proces.

Tags: shimano alivio, stor smertelindrende plaster, for sundhed, sumifun patch, brugerdefinerede støv maske, rygsmerter, smerte plaster, kailo smerte plaster, smertelindring mønt patch, callus finger