Salvie Æterisk Olie AKARZ Top Mærke Kroppen Ansigt hudpleje Spa Besked Duft Lampe Aromaterapi Clary Sage Olie

• Virkning: Fugter,hud-effekt Sygepleje hair Oil control balance,Rynker
  • Gælder huden: Alle Hud
  • Æterisk Olie Type: Ren Æterisk Olie
  • Ingrediens: Naturlige Planteekstrakter, Salvie Æterisk Olie
  • Land/Område for Fremstilling: Frankrig
  • Certifikat Nr.: ISO/9842_2005_0421
  • Pleje: Ansigtspleje, hudpleje, kropspleje
  • Model-Nummer: AD042
  • Oprindelse: KN(Oprindelse)
  • Mærke: AKARZ
  • Brug 1: Spa , Massage , Aromaterapi
  • NETTO VÆGT: 10ML,30 ML,100 ML
  • Brug 2: Æteriske olier til aromaterapi diffusorer
  • Certificering: Internationale Æterisk Olie Forening
  • Æteriske olier Kvalitet: Top-kvalitet af varer

Clary ' s engelske navn Clary kilde fra Latin Clarus, med klare og lyse, en lyse øjne urter.I Europa i middelalderen, vil folk være glade og kendt som Sage: "eye of Christ" (frelseren i øjnene), fuldt illustrerer Clary rene, lyse, rolige sind af effekt.Som Clary ' s navn, den æteriske olie i den følelsesmæssige aspekter, der faktisk har en til at føle afslappet og glad følelse, glad virkning.Hertil kommer, at andre aspekter af effekten er også meget gode.aromatisk lugt Urt ånde, behageligt og inspirerende ånd, nødder, nogle tunge følelse.Effekten redaktør salvie æterisk olie, der indeholder kvindelige hormoner, der hjælper med til at den kvindelige reproduktive system, livmoder og hormonbalance god tonic til behandling af kvindelig infertilitet.Salvie æterisk olie er specielt velegnet til meget tortur af overgangsalderen, kvinder bruger, om det er de fysiologiske aspekter af hormonal ubalance, eller følelsesmæssig depression, nervøsitet og angst.Fødderne i vand dråber i et par dråber af salvie æterisk olie, kan opnå henblik på at puste nyt liv i blodcirkulationen Meridian, men også for at opnå fjernelse af dermatofytose, fod lugt.Hud-effekt Kan fremme celle regenerering, i særdeleshed, er befordrende for, at hovedbunden hår vækst; Rensning af fedtet hår og skæl, fordi det kan hæmme sebum sekretion sprudlende overgang, til gavn for inflammation og hævelse af huden.Salvie æterisk olie kan regulere olie sekretion af huden, reparation hudceller, mindske inflammation, bidrage til at forbedre den olie, acne, acne og andre hudproblemer.Derudover: hovedbunden ud af den olie, der har en meget god forbedring effekt.Fysiologisk virkning, Og østrogen er meget lig den kvindelige reproduktive system er meget gavnligt, kan regulere menstruation cyklus, for at hjælpe med at blive gravid; Også meget nyttigt at problemet med overgangsalderen, især hyppigheden af sved.Kan også være behandling af vaginal Candida infektion; Hormonelle balance, især i livmoderen, kan regulere menstruationen og at lindre symptomerne på den syndrom; Hjælp til at arbejde, og for at tilfredsstille postpartum depression.For at undgå uforholdsmæssigt store sweating, forbedre nattesved.Det kan reducere udskillelsen af sebaceous kirtler (især hovedet).Pleje af livmoderen, lindre symptomer på PMS, aircondition dysmenorrhea, lidt blod, fremme menstruationscyklus, og øge chancerne for graviditet.Lang tids brug, kan omfattende øge charme af kvinder, anti-aging, kan også regulere det respiratoriske system, let hoste.Psykologiske effekt Berolige nerverne, forbedre hovedpine og migræne hovedpine, og lindre angst.Har karakter af varm, anti krampe.Berømte elskovsmiddel elskovsmiddel.Andre effektiviteten salvie har en varm, anti-krampagtige egenskaber, for fordøjelsessystemet er meget gavnligt, kan afhjælpe mavesmerter, mavekramper, luft i maven, diarré, forstoppelse og andre symptomer.Rensning af hovedet er fedtet, og har en god effekt på håret.

Tags: mænd dufte, maca pulver, hvid salvie, salvia, bundt salvie, lamper æterisk olie, om dufte, røgelse sage, difuser æterisk olie lampe, maca root