Medicinsk Engangs Mask 3 Lag Støv, Tåge Bevis Munden Maske Ørebøjle Disponibel Kirurgisk Beskytte Sundhed Maske

• Funktion: Medicinsk
  • Livscyklus: Én gang
  • Mærke: NoEnName_Null
  • Pakke: 20 stk 1 pakke
  • Høj Kvalitet: 100% Ægte Medicinsk Maske
  • Materiale: 3 lag/3 lags Smelteblæst Ikke-vævet
  • Størrelse: 20
  • Oprindelse: Kinas Fastland
  • Gennemførelse standard antal: YY/T0969-2013
  • Element Type: Masker
  • Registreringsnummer: 20192140464

Hvad er en reel medicinsk maske?Medicinsk masker er stærk modstand mod bakterier og virus, og kan nå det niveau af N95. Ikke kun kan de blokere for bakterier og vira, men også små partikler af smog.Almindelige masker bruges til daglig beskyttelse og har ingen virkning på bakterier, vira, og suspenderede partikler.Medicinsk masker har brug for at gå gennem en formel desinfektion processen og aseptisk emballage.Produkterne er generelt pakket i 10 eller 20 pakker, som er sikker og hygiejnisk.De 50 pakker på markedet, er alle falske og sjuskede daglige beskyttende masker, uden nogen beskyttende funktion.Husk at Vælge effektiv medicinsk masker bedre kan beskytte os selv og vores familie og venner.Jeg håber, at vi kan overleve epidemien sammen.Komme på~

Vær venligst opmærksom på: · der er Anført produkt er fremstillet og distribueret i udlandet, og er underlagt lovgivningen i sit hjemland. · Du kan købe de produkter til personlig brug.

Tags: ansigt maske sundhed, ffpp2 kn95, for sundhed, smid maske, medicinsk istrument, beskyttende maske maskerade, ffp2 ef maske, surgic maske, tilbehør medic, tåge maske